Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellä

Heippa taas ja terveisiä kaukaa jostain. Tai siltä ainakin tuntuu, vaikka kotona olen.

Kuudes kuumepäivä menossa, kuudes särkylääkepäivä menossa, kuudes ripulipäivä menossa. Onneksi säryt hellittävät jo siten, että särkylääkkeiden ottohetkien välillä on jo parempiakin hetkiä. Kipu ei ole koko ajan hallitsevaa. Kuumeen (tai lämmön) kanssa on vaikeampaa. Aamulla sängyssä normaalilämpö 36,8. Aamun lehtien lukemisen jälkeen lämpöä heti 37,4. Muutama askel lisää ja lämpöä 37,6. Kohta 37,9. Ei kiva. Lääkkeet (Pamol, Panadol, Burana) taittavat lämmön onneksi siihen, niin että olen ollut kotona. Illat ovat pahimpia, ei tiedä miten päin olisi jalkojen kanssa. Muita keskeisiä kipukohtia ovat kylkiluut, lapaluut, otsa, leuka, ranteet, korvien taustat. Laahustuslenkitkin ovat jääneet väliin.

Suu on onneksi koko lailla kunnossa, eikä mitään merkkejä pahoinvoinnista. Eka tiputus oli siis viikko sitten maanantaina, joten tämä kierros alkaa varmaan olla tässä. Tänään on parempi päivä kuin eilen, ainakin tähän asti. Vielä kun turvotuskin hellittäisi, niin olisi jo aika hyvä.

Kun saan lisää virtaa, hoidan sen peruukkiasian, vaikkei matkanteko kauheasti kiinnostakaan. Ja huivit ja muut. Minulla hiustenlähtö muuttui normaalia runsaammaksi jo jodin ja fosfaattiyhdisteiden antamisen jälkeen, sen huomasi ihan selvästi hiusharjoista.

Eli tällaiset terveiset tällä kertaa. Kiitos kun olette olemassa, ei kaikille jaksa olla kurja. Älkää vain lopettako kirjoittamista omista tuntemuksistanne! Tsemppiä helleviikkoon!
Maarit65 | 26.7.2010 klo 13:41:26