Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellä

Töissäkäynnistä.. Etukäteen ei voi tietää jaksaako työssä vai ei.Sain myös Cefx6 ja työssä kävin siten,että tiputuksen jälkeen olin kotona 4-7pv.Viidennestä hoidosta jäin sitten sairastamaan .Olin sairauslomalla reilut pari kuukautta ja nyt olen aloittanut työt.Sädehoito on vielä kesken ,mutta vointi on suht ok.
Paljon riippuu työstä ja voinnista onnistuuko työssäkäynti.
Nyt vasta huomaan miten huonossa kunnossa välillä olin fyysisesti..Muisti myös pätki , autolla ajaessa sai skarpata tosi paljon.
Sain myös paljon oheislääkitystä.Pahoivointiin Emend ja granisetron..aika tuhtia tavaraa! ja Neulastaa kun neutrofiilit romahtivat..mutta siitä sitten vain selvisi vaikka välillä tuntui ,etten YHTÄÄN JAKSA.
Enkä todellakaan ollut niin huonossa kunnossa kuin monet jotka saavat vaikeita infektioita.
Haluaisin vain sanoa ,että jaksakaa!!Kyllä sitten tuntuu hyvältä kun voimat palaavat ja alkaa olla elämän syrjässä enemmän kiinni.
kultsikki | 3.8.2010 klo 17:46:49