Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnyksellä
Hei,sinullakin, merike,näyttää menevän kivasti ensimmäisen viikon aikana, ei siis tullut mitään isoa romahdusta kortisonien lopetuksen jälkeen, hienoa. toivottavasti jatko menee myös. pitkältähän tämä prosessi tosiaan tuntuu, kun sitä käy ajattelemaan, mutta ei auta, päivä kerrallaan, ja nautitaan niistä ihanista hetkistä, joita joukossa kuitenkin on. Tulin juuri metsälenkiltä, eväät ja kirja olivat matkassa. jaksoin kävellä hyvin kuutisen km, istuskelin järven rannalla ja söin eväitä. Nautin tuulen huminasta ja hiljaisuudesta, se tuntui ihanalta, kun oli varustautunut siihen, että hoidon jälkeen suunnilleen elämä päättyy (no, ehkä olen vähän dramaattisuuteen taipuva)tai ei ainakaan voi suunnitella mitään. Pientä aamullista uupumuskohtausta lukuunottamatta (luultavasti herceptinistä) minulla ei ole ollut mitään oireita. Missäköhän vaiheessa nuo ripulit/ummetus ja limakalvo-oireet yleensä oikein tulevat, en huomannut kysyä?
Asun Vihdissä, minut leikattiin jorvissa ja hoidoissa käyn helsingissä. Herceptiniä saan tosiaan sen takia, että syövässäni oli se her-tekijä, joka on vain 10-15 %:ssa. Sitä ei sitten muuten anneta. Toivottavasti hoitokäytännöt eivät kovin paljon kuitenkaan vaihtelisi eri puolilla maata. missäpäin itse asustelet ja käyt hoidoissa? hyviä päiviä sinulle! kiva kuulla kuulumisia.
- Re: onko teitä muita, jotka keskikesällä olette sytojen kynnykselläteituri
- hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri
- Re: hiukset lähtee ja muutateituri