Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt leikkaus ohi...

Heippa kaikki kanssasisaret,
olen lueskellut keskustelujanne muutaman viikon ajan melkein päivittäin ja saanut itselleni jotenkin voimia niistä. Minulta leikattiin syyskuun alussa syöpäkasvain rinnasta säästävästi ja kainalosta poistettiin 13 imusolmuketta joista 7:stä löytyi syöpäsoluja. Syöpäni on kuulema agressiivinen tyypiltään, hormoninegatiivinen ja Her-2 negatiivinen myös. Sytostaatit alkaa taxolla ens viikolla ja täytyy sanoa että pelottaa jo etukäteen kaikki mahdolliset sivuvaikutukset! Lääkärikään ei juuri mitään kertonut mitä tuleman pitää. Minulle on tehty kaikki ultratutkimukset eikä sisäelimissä ollut mitään eikä keuhkoissakaan. Luuston gammakuvassa kävin viikko sitten ja ens viikolla saan kai tietää onko siellä mitään. Minusta tuntuu että kolottaa joka paikkaa ja kauhulla odotan niitä luustokuvauksen tuloksia, kuvittelenkohan vain, vai olisiko mahdollista että luustosta löytyisi jo nyt etäpesäkkeitä? Onko teiltä keltään löytynyt heti alussa etäpesäkkeitä? En oikein saa nukuttua öisin, hikoilen ja välillä palelen, täytyy juosta juomassa ja vessassa. Olen 48v ja ilmeisesti minulla on mummotauti joka ei millään lailla kuulu tähän syöpähommaan mutta inhottava lisä.
Kiitos teille kannustavasta asenteesta kaikkia kohtaan!
Voimia ja iloista mieltä kaikissa vaiheissa oleville!
T. Kisuliini
Kisuliini | 4.10.2007 klo 15:27:58