Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt leikkaus ohi...
Kisuliini!Mulle annettiin myös 3 taxoa ja 3 ceffiä v. 2004. Ja 25 kertaa sädehoitoa. Lisäksi söin sytojen ajan vielä tabletteina toista sytoa. Kyllä niistä hengissä selviää, kaikki on kuitenkin ohimenevää. Muutama kuukausi elämästä. Ja voihan olla, että olet niitä onnekkaita, joille ei tule paljoa haittavaikutuksiakaan. Itse en kyllä olisi uskaltanut jättää niitä hoitoja väliin. Onhan se nyt näin jälkikäteen - vähän kuin sotareissu =).
Tuli mieleen kun kerroit noista kolotuksista. Kävelin ennen leikkausta keväisessä säässä aurinkolasit silmillä, osaksi kun olin itkenytkin niin ja aurinko häikäisi. Tunsin miten mun tasapaino heittää, ihan kuin kuoppia olisi tiessä. No nyt se syöpä on siis levinnyt päähän, oli heti johtopäätöksenä.
Muutamaa päivää myöhemmin tajusin, että vika oli aurinkolaseissa, ilman niitä ei heitättänyt.
- Re: Nyt leikkaus ohi...Karhutar
- Re: Nyt leikkaus ohi...Kisuliini
- Re: Nyt leikkaus ohi...anemone
- Re: Nyt leikkaus ohi...kukkamaaria