Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt leikkaus ohi...

Hei -57!

Kiva kuulla ettei sinulla ole enää särkyjä. Paraneminen leikkaukseta on lähtenyt hyvin käyntiin :)

Sairaslomasi on todennäköisesti nyt vain tuohon 19.10 asti siksi, eetä se on kirungin määräämä aika leikkauksesta. Niin minullakin oli ensi alkuun, mutta sitten onkologi määrääsi lisää, koska hoidot vievät kuitenkin voimia. Joten kunhan saat ajan onkologille tilanne muuttuu. Minulle kirurgi vielä jälkitarkastuksessa mainitsi, että jos en saa aikaa onkologille ennen kuin sairaslomani loppuu, hän kirjoittaa minulle lisää saitsua siihen asti, kunnes sen ajan saan. Keskustele asiasta kirungin kera, kun olet jälkitarkastuksessa.
Kyllä kaikki asiat selviää. Älä huolehdi liikaa etukäteen, asioilla on oikeesti tapana järjestyä :)

Minut leikattiin (osapoisto + kainalon tyhjennys)) 9.7 ja silloin sain saitsua 2 kk. Onkologin aika järjestyi jo ennen tuon ajan loppua ja hän kirjoitti samantien sairasloman helmikun loppuun, jolloin sain kelalle heti tarvittavan paperin tästä pidemmästä saitsusta. Tämä lausunto tarvitaan, jotta saa mm. kortisoonit täydellä korvauksella.

Aika lyhyt tuo sinun sairaslomasi kaiken kaikkiaan. Näköjään eri käytäntöjä siinäkin. Pyydä vaan rohkeasti saitsua lisää, jos eivät itse sitä älyä tarjota. Ei todellakaan ole pakko mennä vajaakykyisenä työhön!

voimia sinulle
t. Peevikki
peevikki | 9.10.2007 klo 12:31:40