Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt leikkaus ohi...
Hei anemone,ei tarkoita, mulle on tehty koko luuston gammakuvaus jo kohta 2 viikkoa sitten ja tiedän ton säteilyhomman. Kyllä hän tarkoitti ihan sytostaattihoitoja. Mun täytyy kysyä tota asiaa ens viikolla siltä lääkäriltä kun ne hoidot alkaa. Oon miettyny sitäkin vaihtoehtoa etten ottaisikaan sytostaatteja ollenkaan! Nutta uskaltaako jätää ottamatta, siinäpä kysymys johon ei kukaan osaa vastata. Jotenkin tuntuu hullulle että kun kasvain on leikattu pois eikä mitään oo löytyny mistään niin varmuuden vuoksi myrkytetään ihmiset vielä sairaammaksi. Entäpä jos metastaasit iskeekin juuri sen takia että omatkin solut tehdään niin sairaaksi etteivät ne pysty taistelemaan syöpäsoluja vastaan. Eikä noi myrkyt estä uusiutumista vaikka sanotaan että ne annetaan siksi että mahdolliset mikroskooppisen pienet syöpäsolut saataisiin tapettua! No täytyy vielä miettiä, perhe on ihan kauhuissaan kun sanoin että ehkä en otakaan niitä myrkkyjä, he ovat sitä mieltä että pitää ottaa, mutta itsehän minä siitä kuitenkin päätän.
terkuin Kisuliini
- Re: Nyt leikkaus ohi...Karhutar
- Re: Nyt leikkaus ohi...Kisuliini
- Re: Nyt leikkaus ohi...anemone