Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt leikkaus ohi...
Hei Kisuliini!Sytostaateista olen lukenut/kuullut (toki olen ne myös itse kokenut), että heti tiputuksen jälkeen ei ole suotavaa olla esim. sukupuoliyhteydessä (ihmettelen tosin ketä edes kiinnostaisi???) koska sytostaatteja voi limakalvojen kautta erittyä myös kumppaniin...
Itse olen nyt ollut viikon töissä kaikkien hoitojen jälkeen (sytot + säteet), + tamofen jatkuu viisi vuotta. Luuston gammakuvaus tehtiin vielä hoitojen jälkeen, ja se oli onneksi puhdas.
Kainalo tykkää kyttyrää toimistotyöstä päätteellä, mutta jotenkin selvisin ekasta viikosta. Vielä viikko ja on viikon loma, huoh. Sädehoito aiheuttaa nyppivää kipua rinnassa ja kainalossa näin jälkikäteenkin ja niska- ja hartiaseudun lihakset ovat ihan jumissa. Muuten on ihanaa olla takaisin työelämässä. Ei tule syöpä mieleen, kun on kauhea kiire kokoajan. Olen lukiossa töissä, ja nuoret pitävät mielen virkeänä. Töihinpaluu jännitti vähän, mutta ensimmäisenä oli kukkakimppu odottamassa työpöydällä ja olivat suunnitelleet jopa shampanjan tarjoamista kunniakseni. Se onneksi tyrehtyi normaaliin pullakahviin, en nimittäin pidä huomion keskipisteenä olemisesta :)
- Re: Nyt leikkaus ohi...Karhutar
- Re: Nyt leikkaus ohi...Kisuliini
- Re: Nyt leikkaus ohi...anemone
- Re: Nyt leikkaus ohi...kukkamaaria