Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt leikkaus ohi...
Heippa -57 ja muu vene kasaTuosta saikusta, paljon vaikkuttaa työ jota tekee siihen saikun tarpeeseen. Itsellä esim. olen isossa Ruokakaupassa töissä jossa työ aika on 6-21.30. Työ on fyysisesti aika rankkaa ja pöpö riski on aivan valtava. Ja yksi vaikeus on kanssa se että jos en kykenekkään töihin kun pitäisi niin mistä se tuuraja aina löytyy. Pitää olla tietty miehitys että hommat toimii. En kyllä olisi jaksanutkaa olla töissä, toisalta on kiva nauttia niistä hyvistä päivistä kotona perheen kanssa. Pomo sanoi silloin kun sairastuin " tärkeintä on että hoidat itsesi kuntoon kaikessa rauhassa"(nuori salskea mies).
Tiedän monia jotka käyvät töissä esim. toimistossa. Ovat ehkä saikulla sen viikon kun saavat sytoa. Työ ei ole kovin fyysistä niin jaksavat paremmin.
Itse olen tähän tietoon tammikuun loppuun saikulla. Saataa jatkua vielä siitä koska sädehoito on silloin vielä kesken. Olen aloittanut saikun 24.5. Täytyy myöntää että kyllä välillä on vähän ikävä töihin, mutta onneksi se menee nopeasti ohi(heh heh).
Terveisin Kutri
- Re: Nyt leikkaus ohi...Karhutar
- Re: Nyt leikkaus ohi...Kisuliini
- Re: Nyt leikkaus ohi...anemone