Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpää se oli

hei kaikille,

minä olin leikkauksessa 22.1. Kirurgi ehdotti, että tervekin rinta pienennetään, koska minulla oli jo valmiiksi melko iso ero rintojen koossa. niinpä sekä sairas että terve rinta leikattiin samalla. Seuraavana yönä alkoi rinnassa verisuoni vuotaa sisäisesti ja eikun nopeasti uuteen leikkaukseen. siinä sain komplikaatioita hengitysputken kanssa ja vietin teholla kaksi vuorokautta. pääsin kotiin vasta kuuden päivän päästä.
mutta kasvain oli pieni (9mm), gradus1 ja imusolmukkeet terveet. Huomenna suunnitellaan sädehoidot, ja niiden pitäisi riittää (+hormonit), ei siis tarvita cytostaatteja.
olen ollut hyvässä kunnossa muuten, mutta kuumat aallot vaivaavat minuakin. hormonikorvaushoito minulla oli melko pitkään, koska kohtu poistettiin myoomien vuoksi noin kymmenen vuotta sitten.
Rinnat tuntuvat tosi oudoilta, kun ne on napakat ja pystyt, mutta kaikki muut läskit mahassa ym. on tallella. Mutta tällä hetkellä tuntuu, että selvisin säikähdyksellä. saa nähdä tuntuuko vielä ensi viikolla.
mervi52 | 1.3.2010 klo 12:52:25