Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpää se oli

Aurinkoista viikonlopun odotusta! Mulla kertomus aikalailla samanlainen kuin Mummi49:llä. Hormoniperäinen syöpäni ei kuitenkaan ollut. Ekat sytot on 23.3. Ensi viikolla käyn peruukkikaupoilla ja keräilen voimia hoitoja varten. Kesä on jo loppupuolella kun ne on ohi ja sitten 5x5 +8 sädepäivää.Ulkoilla olen yrittänyt joka päivä.Uskon,että tämä pari kuukautta on taudista huolimatta ollut muun terveyden kannalta antoisaa. Painonvartijoissakin mennyt 7 kg! Tästä eteenpäin mennään vähän vapaammin, kiloihin palataan ensi vuonna. Omalle kohdalleni on osunut mukavat, asialliset hoitajat ja lääkärit. Tykkään siitä, että asiat kerrotaan suoraan. 14 v. poikani tuossa sanoi, että suihkuun ei kylläkään tule kanssani kun olen hiukseton. No - harvemmin me muutenkaan enää ollaan yht aikaa saunassa. Palataan asiaan kun saan hoitokokemuksia.
Sela
Sela | 12.3.2010 klo 16:58:15