Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpää se oli

Hei!
Sain tänään tiedon että 11.1.-10 pääsen lääkärin vastaanotolle.Kai siellä kerrotaan mitä tulee taphtumaan.Tunnetilat vaihtelevat edelleen,mutta nyt helpotti.Elän elämää nyt sykleissä..eli seuraava etappi on 11.1. Ja siitä sit jatketaan elämää sieltä saaduilla eväillä eteenpäin.Välillä pyörin vihan ja itsesäälin kierteessä.Välillä näyttelen yli-iloista.Jokaista nipistystä ja kolotusta kuuntelen ja mietin minne se on levinnyt.Vaikeeta on välillä. Onneksi puhuin avoimesti työpaikalla asiasta ja siellä on TODELLA hyvin suhtauduttu minuun kun tulee se puhumisen tarve niin aina joku jaksaa kuunnella.
Kuitenkin kiitos kaikesta täältä ja muualtakin saamastani tuesta vielä eletään ja täysillä.
Tämä vertaistuki on ollut minulle todella tärkeää.Itse sairaudesta en ole edes netistä lukenut menen puhtaalta pöydältä lääkärille ja kyselen sitten tyhmiä.Olen ollut vain kiinnostunut miten on muilla ollut ja miten siitä on selvitty.
Jatketaan yhteyden pitoa..
hetaira | 31.12.2009 klo 20:27:01