Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpää se oli

Samassa jamassa ollaan! Sain rintasyöpädiagnoosini lokakuun -09 lopussa ja olen 36v. Sukuni muilla naisilla ei ole ollut rintasyöpää.
Oikea rintani poistettiin ja kainalo tyhjennettiin imusolmukkeista marraskuun alussa. Nyt olen saanut kaksi kertaa Taxotere+Herseptin hoitoa. Vielä kerran noita sytoja ja lisäksi kolme kertaa CEF-hoito. Näiden päätteeksi vielä 25 sädehoitokertaa. Melko rankkaa on ollut.

Olen pahoillani tilanteestasi, kun joudut odottamaan vastauksia ja leikkausta niin pitkään. Minun kotipaikkakunnallani kaikki kävi todella nopeasti. Kaksi viikkoa diagnoosista olin leikkauspöydällä. Nyt joudun vielä jännittämään lopullista kohtaoani, koska varsinaista syöpäkasvainta minulta ei löytynyt. Neulanäytteistä paljastui kuitenkin, että tauti on duktaalista ja poistettuista imusolmukkeista kolmessa oli metari, mutta kaiken pahan alku ja juuri on vielä hukassa. Olen käynyt magneettitutkimuksessa ja vastaukset pitäisi tulla keskiviikkona.

Voimia sinulle ja perheellesi. Rankkaa tulee olemaan, mutta periksi ei saa antaa. Eteenpäin on mentävä vaikka ryömien!
Darlak | 28.12.2009 klo 23:22:58