Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpää se oli

Hei!

heippa kaikki!Meitä odottavia ja ahdistuneita tuntuu olevan paljon.
minulle tehtiin osapoisto ennen joulua.Invasiivinen duktaalinen gr2, vartijaimusolmukkeet puhtaat.Siis alustavasti ei katastrofaalista ,mutta silti elän pelon ja toiveikkuuden tunteiden vallassa. välillä itkuisena ja sitten taas tuntuu unohtuvan koko asia hetkeksi.
Pad-vastaus viipyy..sitä olen jo kohta kuukauden odottanut.Joulunpyhät ovat sotkeneet sairaalan aikataulut.
Aloitin tänään työt ja se tuntuu tosi hyvältä! Mutta pikapuoliin alkavat liitännäishoidot, sytostaateista on ollut jo puhetta.Siispä olen miettinyt päässäni kaikki erilaiset hoidot ,vaihtoehdot ja yhdistelmät.Mutta eipä auta kun en tiedä niin en tiedä...epävarmuutta on vaikea kestää.
pitäisi olla taistelumieltä ja reippautta ,välillä tuntuu olevan kateissa sellaiset tunteet..on vain näköalatonta ,epävarmaa ja surkeaa.

Tästä palstasta on paljon apua..saa paljon kokemuksellista tietoa ja kokemusta ,että ei ole ihan yksin.
Tsemppiä meille kaikille!!!
kultsikki | 11.1.2010 klo 11:48:32