Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpää se oli

mulle tuli kans syöpä uutinen kun salama kirkaalta taivaalta! tunsin kyhmyn oikeassa rinnassa marraskuun alussa..menin lääkäriin pikana lähete jatkotutkimuksiin..kuvaukset ym,muut tutkimukset tuli parin viikon sisällä..13.11 sain rietää että mulla on rinta syöpä...silloim elämäloppu siihen..lopetin kaikki harrastukset ..jäin sairas lomalle oottamaan leikkausta..26.11 leikattiin oikea rinta ja kainalosta imusolmukkeita...olin täysin nollilla..perhe ja lapset pitivät koossa..työ kaveritkin muistivat..hyvin..joulukuun 21 päivä sain hyviä uutisia.. syöpä luokka oli 2 mutta hyvä laatusta hornooni perästä...nyt on 7 päivä syöpä lääkäri katotaan mitä hän sanoo..ootan jännityksellä mitkä hoidot alkaa...välillä tuntuu että ei uskalla elää ja välillä mennään lujaa..itku on ollut herkässä oon avanto uimari ja nyt ei oo ees rintaa..tunnen olevani raaja rikko ..mutta en anna periks..luveppa kirjaa rinta rinnan..siinä on selviytymis tarinoita...semppiä sulle..selvitään kyllä...kävin nimittäin ite jo avanto uinnissa hyvin meni vaikka toista rintaa ei ollutkaan,,,hyvää utta vuotta...terveisin kohtalo kaveri
elvis | 1.1.2010 klo 15:22:08