Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpää se oli

Hei Seija-Anita. Tähän foorumiin ei toivoisi koskaan tulevan uusia ihmisiä...

Minä kerroin taudistani heti kaikille lähimmilleni ja kerroin heille, ettei asia ole sen suurempi salaisuus kerrottavaksi eteenpäinkään. En tarkoita, että torille lähdetään kuuluttelemaan, mutta jos joku kysyy kuulumisiani, niin saa kertoa. Ja olen huomannut, että se on ollut hyvä ratkaisu. Ei tarvitse kenellekään selitellä, miksi en ole juttutuulella tai näytän raihnaiselta. Ainut mikä aluksi ärsytti oli ihmisten jatkuvat kyselyt; kuinka voit?

Kun pohtii asioita itsekseen yksin, on niillä tapana paisua aivain älyttömiin mittasuhteisiin ja ulottuvuuksiin. Olen saanut paljon realismia ja tukea lähimmäisiltäni. Kehoitankin sinua kertomaan asiasta jollekkin. Jos et lähimmillesi, niin ota yhteyttä paikkakuntasi syöpäjärjestöön. Kun saat sanottua asian ääneen se helpotuu jo paljon. Ja pura kiukkusi ulos, ehkä kissa ei ole paras kohde ;) mutta mene vaikka metsään potkimaan kantoja. Minun täytyy välillä purkaa itseäni huutamalla. Menen ulos ja huudaan niin kovaa kuin jaksan ja kunnes kurkku käheytyy, mutta sen jälkeen on kevyempi olo.

Voimia sinulle tulevaan koitokseen. Kyllä siitä selviää!
Darlak | 29.12.2009 klo 11:26:06