Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytohoidot alkamassa
Hyvää huomenta! Kauniit kiitokset kaikille vastanneille kannustuksen sanoista. Tuntuu tosi hyvältä. Täältä saa ihmeesti voimia teiltä rakkaat kanssasisaret. Miten tintti, oliko Sinulla tuo HER-positiivisuus, eli saitko myös sitä Herceptiniä. Itse tosiaan ihmettelen, kun minulle ei tehdä sitä sydäntutkimusta ennen ensimmäistä Herceptin-tiputusta. Mainitsin lääkärille siitä vastaanotolla viime viikolla kun kävin, että tehdäänkö nyt se sydäntutkimus, niin hän sanoi, että ai niin tosiaan, hyvä kun tuli puheeksi, tilataan se. Mutta sitten kuitenkin antoivat ajan ensin tuohon tiputukseen ja muistelen että hoitaja sanoi, että tehdään myöhemmin se sydänkuvaus. Se hoitaja on kyllä kokenut ammatti-ihminen, tiedän sen siitä, kun mieheni viisi vuotta sitten kävi hoidoissa ja hän silloin siellä myös oli.Minulla ei tietääkseni ole sydämessä mitään häikkää, mutta verenpainetauti ja korkeat kolesteroliarvot, jotka tosin lääkitksellä ovat aivan kohdallaan molemmat. Jotenkin vaan pelottaa, kun eivät tutki etukäteen, kun olen lukenut, että niin pitäisi tehdä.
Julia, minulla on myös tuossa oikealla kainalon lähellä rintalastassa ja siinä missä on leikkaushaava, ollut nyt viikon verran sellainen jännä pistos. Se ei tunnu muuten kuin silloin kun hengittää syvään tai yskii. Nyt se on kyllä jo helpottunut aika tavalla siitä lähtien kun se alkoi viime sunnuntaina. Enää lievästi sattuu. Alussa tuntui, ettei voi yskiä ollenkaan. Mainitsin siitä lääkärille kun kävin vajaa viikko sitten, mutta ei hän siihen mitään kantaa ottanut.
Onko teillä ollut siinä hoitopäivinä jotain rauhoittavaa lääkitystä käytössä (esim. Temesta). Tämä ihana Miu-tyttönen, joka ystävällisesti täällä palstoilla antaa hyviä vinkkejä ja neuvoja, kertoi jossakin viestissä, että hänellä oli tuota Temestaa käytössä hoitopäivänä ja heti niitten jälkeen jokunen päivä.
Nyt ei muuta kuin täysillä mukaan hoitoputkeen. Kevään iloa teille kaikille, jotka jaksatte kannustaa ja lohduttaa. Kirjoittelen kuulumisiani kun olen eka hoitoni saanut
Lämmöllä Kehäkukka
- Sytohoidot alkamassaKehäkukka
- Re: Sytohoidot alkamassapiritta
- Re: Sytohoidot alkamassalillukka
- Re: Sytohoidot alkamassaSyysunelma
- Re: Sytohoidot alkamassaPäivä kerrallaan
- Vinkkejä-miu-
- Re: Sytohoidot alkamassaKehäkukka
- Re: Sytohoidot alkamassapiritta
- Re: Sytohoidot alkamassatintti
- Re: Sytohoidot alkamassaKehäkukka
- Re: Sytohoidot alkamassatautinen