Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytohoidot alkamassa

Aurinkoista aamua!
Kyllä tuntuu mukavalta, kun elämä alkaa voittaa. Eilen tuli vielä joka puolelle vartaloa kipupisteitä, kasvoihin, päänahkaan, selkään, mahaan jne. Nyt ne alkavat kuitenkin antamaan periksi, toki otin Panadolia aamutuimaan.Tästä innostuneena vaihdoin petivaatteet ja pesin koneellisen pyykkiä. Mulla hyvä olo tulee tekemisen kautta, tuntuu superhyvältä, että minä itse laitoin pesukoneeseen pyykit, enkä maannut sängyssä katsomassa, kun joku muu sen tekee..Ylpeänä sitten miehelleni selitän, mitä kaikkea! olen tänään tehnyt..Pieniin juttuihin se ihmisen elämä tässä vaiheessa tukeutuu.
Minä ihmettelen sitä, että kun mulle annetaan Taxoa pienempänä annoksena kahden vkon välein, saan ihan yhtä kovat sivuvaikutukset, kuin isommallakin annoksella, vaikka juuri niitä ei pitänyt tässä jaksotuksessa tulla..Olen kyllä ollut aina tosi herkkä lääkkeille ja CEF:in jälkeen olin aina osastolla tiputuksessa kaksi päivää, kun menin niin huonoon kuntoon oksentamisen takia.
No ehkä myös syöpäni voi todella huonosti luissani ja kuolee pois, tähänhän näillä hoidoilla pyritään:):)
Tänään siskot mennään ulkoilemaan,ollaan taas sitten voimakkaampia kestämään hoidot!!
Tsemppiä kehäkukka ja muut putkessa olevat!
Julia
julia | 13.3.2007 klo 10:06:31