Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytohoidot alkamassa

Hei!

ainakaan minun kohdallani ei olluthyvä idea syödä kunnolla tiputukseen mennessä koska pahaolo oli pahin silloin. Kaikille ei edes tule pahoja sivuvaikutuksia taxoterestä (herceptin minulle vieras) joten henkilökohtaista tuo miten elimistö "suhtautuu" näihin aineisiin.
Sen kuitenkin sanon että pyydä kunnon pahoinvointilääkkeet sillä on ihan turha kärsiä huonoa oloa kun on olemassa lääkkeet.
Itse sain viimein sitten zofran zydis (muistaakseni kirjoitettiin jotenki noin) lääkettä pahoinvointiin. Se liukeni välittömästi kielelle ja tepsi nopeasti. Muut ei oikein auttaneet koska oksensin ulos ennen kuin ehtivät vaikuttaa. Muista pyytää, eivät välttämättä muista aina tarjota kaikkia vaihtoehtoja.
Tsemppiä kovasti. Meitä on monta jotka ovat läpikäyneet samat asiat, joten täältä löytyy aina tuki.
Hengessä mukana.... Piritta
piritta | 10.3.2007 klo 21:54:50