Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sytohoidot alkamassa
Hei! Siitä sairaalaan jäämisestä. Mulle ei annettu edes sellaista mahdollisuutta, vaikka olen Sinua vanhempi ja minulla on verenpainetauti ja korkea kolesteroli taustalla. Onneksi nyt on mennyt se 6 tunnin aika ohi, kun sanotaan, että niin kauan täytyy vähintään seurata tuon Herceptin-tiputuksen jälkeen. Eihän Sinulla kevätmieli ollut sitä HER-positiivisuutta. Miksi ne haluaa Sinua sairaalassa seurata, vaikka et Sinä sitä Herceptiniä edes saa. Senhän takia yleensä seurataan, kun sillä saattaa olla niitä sydänvaikutuksia. Oletko Sinä pääkaupunkiseudulta?Vieläkään ei tunnu mitään oireita. Ihan kuin eilen iltana. Olo on ihan normaali. Voi, kun pysyisi nuo sivuvaikutukset vähäisinä. Ja olisi kiva kun saisi nukuttua. Nappaan kyllä ihan kokonaisen nukahtamistabletin nukkumaan mennessä, kun nuo kortisonitkin varmaan jonkin verran valvottavat.
Eihän sitä tiedä kevätmieli, kumpi meistä on ensiksi maalissa. Se vähän riipuuu siitä, voidaanko kaikki tiputukset antaa sovittuina aikoina. Mutta tällä hetkellä minulla on pieni etumatka.
En ajatellutkaan ottaa sitä jäähattua päähäni. Peruukkikin on jo valmiina. Saa nähdä milloin karvat alkaa tippumaan. Se on taas uusi kokemus.
Pärjäillään toivoo Kehäkukka :)
- Sytohoidot alkamassaKehäkukka
- Re: Sytohoidot alkamassapiritta
- Re: Sytohoidot alkamassalillukka
- Re: Sytohoidot alkamassaSyysunelma
- Re: Sytohoidot alkamassaPäivä kerrallaan
- Vinkkejä-miu-
- Re: Sytohoidot alkamassaKehäkukka
- Re: Sytohoidot alkamassapiritta
- Re: Sytohoidot alkamassatintti
- Re: Sytohoidot alkamassaKehäkukka
- Re: Sytohoidot alkamassatautinen