Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sytohoidot alkamassa

Hei! Kiitos kaikille vastanneille hyvistä vinkeistä. Vietän tässä viimeistä iltaa ennen sytoja ja Herceptin-hoitoa. Oloni on ihmeen rauhallinen. Jotenkin tuntuu, että olen pelännyt niin paljon, että pelolle on jo melkein löytynyt katto. Täytyy vaan luottaa, että kaikki menee hyvin ja jäädä Taivaan Isän käteen lepäämään. Eihän meillä pienillä ihmisillä paljon muuta tällaisessa tilanteessa ole tehtävissä.

Olen aina ollut olevinani niin vahva ja selvinnyt kaikesta omin neuvoin. Mutta nyt minut on pantu "pienelle paikalle", jossa minun täytyy vain luottaa ja uskoa. Enää eivät omat voimani riitä. Toivon ja uskon, että selviän kaikesta ja vielä koittaa se päivä, jolloin voin vain muistella tätä iltaa.

Otin tuossa jo illalla viisi kortisonitablettia ja huomenaamulla toiset viisi, jotka kuuluvat tähän Taxotere-hoitoon. Saa nähdä tuleeko uni ollenkaan. Mutta olenhan jo ehtinyt levätä tässä kohta nelisen kuukautta näitä hoitoja odotellen. En ole sillä tavalla väsynyt. Psyykkisesti olen ollut aika heikoilla, mutta nyt Efexor-lääkityksen myötä oloni on huomattavasti korjaantunut.

Olen iloinen ja kiitollinen tästä nettipalstasta. Tuntuu, että täällä on ystäviä, jotka oikeasti tietävät, miltä tuntuu. Kiitos teille kaikille. Jatketaan tätä kirjoittelua ja toistemme tukemista.

Lämmöllä Kehäkukka
Kehäkukka | 11.3.2007 klo 22:19:09