Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelkkää riitaa:/
HeiMieheni on pitänyt minut tämän sairauden aikana "tukevasti normielämässä kiinni" eli sairaudesta ei ole puhuttu jos en itse ole aloittanut. Minua ei ole onneksi kohdeltu sairaana. En tee sitä enää itsekkään sytojen jälkeen ja nyt sädehoitojen aikana, olo on ihan ns normaali ja haluan ajatella eteenpäin....
Hiukset kesälle leikkasi mieheni, ensin lyhyeksi ja sitten kokonaan pois. Hän ei ole milloinkaan kommentoinut ulkonäköäni tänä aikana. Ja jos olisi niin helppo olisi kommentoida että laskeppas omat karvasi.
Nyt on pakko kertoa tästä illasta; miehellä on jonkinlainen lenssu päällänsä, kurkku kippee yms. Olen kantanut hänelle kaikki mahdolliset lääkkeet ja helpotukset, ei tunnut mikään riittävän ja olevan hyvä, kiäh kiäh, sanon minä ;) Jos miehet synnyttäisi niin tämä pallo olisi kuollut sukupuuttoon jo ennen aikojaan....
Mukavia Joulun aluspäiviä kaikille,
Olemme Vahvoja Naisia ja vahvemmiksi tulemme!
Helena
- pelkkää riitaa:/ piipero
- Re: pelkkää riitaa:/ sesilia
- Re: pelkkää riitaa:/ kultsikki
- Re: pelkkää riitaa:/ mayu
- Re: pelkkää riitaa:/ Karhutar
- Re: pelkkää riitaa:/ Maarit65
- Re: pelkkää riitaa:/ aino51
- Re: pelkkää riitaa:/ gugi53
- Re: pelkkää riitaa:/ Karhutar
- Re: pelkkää riitaa:/ Helena1961
- Re: pelkkää riitaa:/ Aleksandra