Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelkkää riitaa:/
Luin tarinaasi, kyllä tuttua on minullekin, ei mieheltä tule myötätuntoa. Silloin kun hän sai kuulla, että minulla on syöpä, silloin oli kyllä pois tolaltaan. Mutta nyt kun olen tervehtynyt, kohtu ja munasarjat poistettiin, sädehoidot saatu, ja pitäis olla terve lääkärin mukaan. Jälkitarkastus on vasta helmikuussa, sit kuullaan lisää.Kyllä meilläkin on ollut riitaa, ja sekös harmittaa, kun itselläkin on vaan se sairaus kuitenkin mielessä. Tänäänkin kun valitin selkäkipua, niin mies heti ehti sanomaan, et ainako pitää valittaa, kyllä tuntui pahalta. En ole mielestäni valittaja, itse mies valittaa joka asiasta, mutta en minä häntä kommentoi.
Minulla on onneksi ihanat lapset, he jaksaa kannustaa, ovat jo aikuisia kaikki. Sinä olet vielä nuori, minä olen yli kuusikymppinen, mutta ei tuollaista kyllä pitäs kärsiä. Miehet on aika julmia, ei tietenkään kaikki, mutta minulle on ainakin sattunut jäärä, monet itkut on saanut itkeä, ne hänen sanat kyllä sattuvat syvälle sydämeen. Voimia sinulle, toivottavasti sinulla on joku jonka kanssa voit puhua asiasta.
- pelkkää riitaa:/ piipero
- Re: pelkkää riitaa:/ sesilia
- Re: pelkkää riitaa:/ kultsikki
- Re: pelkkää riitaa:/ mayu
- Re: pelkkää riitaa:/ Karhutar
- Re: pelkkää riitaa:/ Maarit65
- Re: pelkkää riitaa:/ aino51
- Re: pelkkää riitaa:/ gugi53
- Re: pelkkää riitaa:/ Karhutar
- Re: pelkkää riitaa:/ Helena1961
- Re: pelkkää riitaa:/ Aleksandra
- Re: pelkkää riitaa:/ Sini-likka