Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: pelkkää riitaa:/
Hei PiiperoTaitaa olla niin ,että miehesi ei nyt pysty käsittelemään sairastumiseesi liittyviä tunteita vaan kohdistaa negatiiviset tunteensa sinuun..tuntuu varmasti pahalta,juuri silloin kun tarvitsee toista.ehkä kipeimmin kuin koskaan ,niin niskaan sataa jääpuikkoja.
missähän se empatia luuraa???
Mutta ,onhan se sairaus iso kriisi parisuhteessa..hyväksyminen ja sopeutuminen uuteen tilanteeseen.
näin jälkikäteen ,huolimatta siitä,että koin saaneeni mieheltäni paljon tukea,niin muistan tilanteita jossa luulen huomanneeni ,että hän häpeää turvonnutta huivipäistä naistaan...sitä ei oikein saa annettua anteeksi.
Hiljakkoin kävimme keskustelua siitä ,miten hoidot ovat ulkoisesti muuttaneet minua.Mieheni kommentoi konkreettisesti ja suorasanaisesti ,että en ole sama kuin mitä olin!! Siis hyväksyy tilanteen ,mutta sanoi ääneen sen minkä itsekin tiedän..tuntui tosi pahalta,vaikka pieni asia se on sen rinnalla ,että tauti on pysynyt kurissa.
kyllä terveyden menetys kaikkine lieveilmiöineen on semmoinen asia ,että ei sitä ymmärrä muut kuin saman läpikäyneet.
Kuule ,Piipero! ole nyt terveellä tavalla itsekäs,älä muserru toisen sanomisista,jätä ne omaan arvoonsa.ehkä tulee vielä tilanne ,että pystyt purkamaan oloasi miehellesi paremmin?
Yritä löytää itsellesi tueksi ihmisiä jotka jaksavat,kykenevät olemaan tukenasi.(kaikki eivät siihen pysty)
voimia ja tsemppiä nyt kun alat saamaan hoitoja..muista ,että hiukset kyllä kasvavat takaisin!!! Pääasia on ,että tulet kuntoon.
Terveisin Kultsikki
- pelkkää riitaa:/ piipero
- Re: pelkkää riitaa:/ sesilia
- Re: pelkkää riitaa:/ kultsikki
- Re: pelkkää riitaa:/ mayu
- Re: pelkkää riitaa:/ Karhutar
- Re: pelkkää riitaa:/ Maarit65
- Re: pelkkää riitaa:/ aino51
- Re: pelkkää riitaa:/ gugi53
- Re: pelkkää riitaa:/ Karhutar
- Re: pelkkää riitaa:/ Helena1961
- Re: pelkkää riitaa:/ Aleksandra