Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?
Olen harkinnut teettää uuden rinnan kokonaan poistetun tilalle ja samalla pienentää toista rintaa, ettei leikkauksesta tulisi niin suuri. Kauheasti kysymyksiä mielessä ja vähän pelottaakin.Minkälainen ja minkä tuntoinen on tehty rinta? Onko siinä tuntoa? Särkeekö se? Kauanko paraneminen kestää? Näyttääkö se samalta kuin luomurinta? Mihin kohtaan arvet tulevat? Huomaako sen esim. yleisessä saunassa? Voiko pitkään aikaa kantaa kauppakasseja tai urheilla? Entä jos rintasyöpä uusiutuukin? Voiko tekorintaan tulla kuolio tai tulehdus? Miten vältän nolostuttavat hetket, kun yhtäkkiä "isorintaisesta" tuleekin pikkutissi? Entä voiko sen jälkeen harrastaa seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa vai sattuuko se liikaa? Entä nukkuminen vatsallaan?
Olisin kovasti kiitollinen, jos joku teistä osaa antaa vastauksia. Olen tosin aikomuksessa soittaa Syöpäklinikalle, mutta jotenkin siirrän sen aina huomiseen. Lisäksi olen lukenut esitteen rinnankorjausleikkauksista, mutta niissä ei paljon näistä asioista kerrota.
- Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Sone
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?Lotteliini
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?lumipalloheisi
- Minulle tehtiintools
- Re: Kysymys Toolsille!Tellervo
- Re: Minulle tehtiinTigerlily
- Re: Rinnanrakennus-leikkauksen jälkeen?MissShadow