Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kipua kyljessä - onko sytojen sivuvaikutus?

Hei
Minulla oli tokan ceffin jälkeen kipua kyljessä, sekä etu- että selkäpuolella. Kolme eri lääkäriä Meikussa totesi, että sen "täytyy" olla lihaskipua, koska kipu säteili olkapäähän ja tuntui ainoastaan hengityksen tahdissa. Sitä kesti noin viikon. Neljä viikkoa myöhemmin, eli pari viikkoa kolmannesta ceffistä samassa paikassa taas kipua. Menin tänään sisätautilääkrille yksityisesti hakemaan apua kipuun, joka valvottaa. Hän ihmetteli ettei ylävatsaa ole tarkistettu ultralla ja menenkin sitten heti huomenna ultraan..

Hänkin oli sitä mieltä että se voi olla lihasperäistä, mutta että maksa ym pitäisi tarkistaa. Epäili myös että kyseessä voi olla sytojen sivuvaikutus. Tämäntyyppisestä lihas - tai mikä se sitten onkaan kivusta ei ole kukaan maininnut hoitojen yhteydessä. Kipu on kovaa, kuin veitsellä joku tökkisi. Burana auttaa mutta vain lyhyen ajan, ekä niitä voi mahdottoman paljon syödä. Sain Tramal-nimistä kipulääkettä, sa nähdä kuinka pilvessä olen niistä.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Tinttu

PS Minua pidetään ihan punkkarina kun on nyt sekä kalju että tatskat...
tinttu | 7.2.2008 klo 22:18:32