Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ystävyys ja syöpä

Viisaita huomioita ovat kaikki edelläkirjoittaneet tehneet. Minun lähipiirini , sukulaiset ja tuttavat , ovat suurin osa olleet paljon huolestuneempia minusta kuin minä itse .Melkein olen joutunut heitä rauhoittelemaan .Itse kun suhtaudun asioihin toisin . Olen luonteeltani positiivinen optimisti .Perin äidiltäni positiivisen ajattelun mallin ,muuten en olisi elämästäni selvinnyt ,niin paljon on vastoinkäymisiä eteeni tullut. Mutta kaikesta on selvitty , tavalla tai toisella . Olen huomannut että elämä menee niinkuin on mennäkseen .Kaikilla asioilla on tarkoituksensa , aina ei sitä hyväksy , mutta myöhemmin huomaa että tarkoitus oli mennä niin.
Minullahan on vasta nämä hoidot tulossa ,joten odotan mielenkiinnolla miten minun ystäväpiirini jakautuu...... Tiedän että yksi tosiystävä minulla on , joka aina välillä kysyy ,haluatko että tulen kahville ,tai tarvitsetko jotain , hän elää tätä sairautta kanssani minun ehdoillani . Ihana ihminen.
Tämähän on minun oma taisteluni ,vain minä voin sen käydä , ei kukaan muu .Olenkin nyt alkanut harjoittelemaan itsekkyytä , käytänkin tästä lähtien kaiken ajan vain itselleni , enkä ole enää kenenkään käytettävissä (eli enää ei kukaan enään saa mitään palveluja minulta).Mielenkiintoista nähdä tarjoaako kukaan heistä minulle mitään.....
Tässähän se ystävyys punnitaan .
liikkeelle | 6.8.2007 klo 20:02:00