Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ystävyys ja syöpä

"YSTÄVÄT OVAT PERHE JONKA VALITSEMME ITSELLEMME"....Luki pienessä kirjasessa jonka ystäväni toi minulle kun olin palannut leikkauksesta.Ja se on kyllä totta,itselläni on monta ystävää jotka ovat läheisempiä kuin moni sukulainen.Syöpä on sairaus joka pysäyttää ja pelästyttää toden teolla ja joidenkin on TODELLA VAIKEA suhtautua siihen,varsinkaan kun kukaan ei voi aidosti sanoa että "tiedän kyllä miltä susta tuntuu"...siksi varmaan täällä palstalla on niin helppo purkaa tunteita kun kaikki tosiaan ollaan samassa veneessä.Itselläni ystävät ovat suhtautuneet tosi hyvin alkujärkytyksen jälkeen,varsinkin kun ovat huomanneet että olen voinut tosi hyvin koko hoitojen ajan.
Sen olen myös huomannut että yksin olemista oikein kaipaa välillä....lenkit kesäisessä metsässä omine ajatuksineen tekee tosi hyvää.Sitten on taas paljon helpompaa ja mukavampaa olla ystävien joukossa.Kiitos myös lämpimästi kaikille teille ihanat naiset jotka olette kanssani jakanut myös ne kaikista tuskaisimmat hetket..(jotka VAIN ja ainoastaan te voitte ymmärtää)Kauniita ja lämpimiä kesäpäiviä kaikille YSTÄVILLE:)
pikkumyy-41 | 7.8.2007 klo 18:09:37