Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!

Hei Ninnu

jos mitenkään pystyt ottamaan vieraalta ihmiseltä apua, olen valmis auttamaan mikäli suinkin pystyn. Asun Espoossa ja olen päivisin kotona, autoilen myös.
Muistan kuitenkin niin hyvin hetket mieheni kuoleman jälkeen, että tiedän kaiken avun olevan tarpeen.
Vaikka joku vain toisi valmiin makaronilaatikon, ettei tarttisi ruoantekoa lapsille ajatella.
Meille tuotiin ja vaikken itse juuri pystynyt syömään, niin sainpahan pojalle laitettua kunnon ruoat.
Lapsethan kuitenkin jatkavat elämää aikalailla 'normaalinkin' tuntuisesti, ja hyvä niin.

Kirjallisuus antaa tukea ja lohdutusta. Monet viisaat sanat kirjoista auttavat myös ymmärtämään omia outoja tunteita, jotka tuntuivat välillä jopa sairailta ja pelottavilta.

Minun mieheni kuoli sappitiesyöpään eli kasvain oli siis maksassa. Valitettavan nopea tauti, siihen ei tosiaan ehdi tottua millään teidänkään lyhyessä ajassanne.
Jos nyt koskaan,,,,
paljon voimia sinulle ja lapsillesi
kerro jos voin auttaa ihan konkreettisesti.
nimimerkillä ' kokemusta on' ,,,kliseenomaisesti sanottuna :(

tyyne | 13.9.2006 klo 20:18:52