Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!
Rakas Ninnu 72!Otan osaa suureen menetykseesi!
Luin viestisi jo kaksi päivää sitten.. vaan en heti kyennyt vastaamaan! Olet ollut ajatuksissani. Olen miettinyt kuinka voisin auttaa sinua!
Itselläni oli sama tilanne reilu puoli vuotta sitten..
Jäin yksin 32 vuotiaana, poikamme 8v ja miehen tyttären 15v. kanssa. Rakas mieheni kuoli ruokatorvensyöpään, joka oli levinnyt maksaan, helmikuun lopussa, 40 vuotiaana.
Edelleen päivä kerrallaan taistelen eteenpäin. Taistellen tuskaa, ahdistusta, lohduttomuutta, yksinäisyyttä ja katkeruutta vastaan. Periksi ei voi antaa, lasten takia!
Tästä keskustelu palstasta on ollut minulle apua.
Jos haluat tukea käytännön asioiden järjestelyssä, kuuntelijaa tai ihan muuten vaan ajatusten vaihtoa..(jota et halua tänne kirjoittaa) voit kirjoitella minulle osoitteeseen lohduton@netti.fi
En tiedä kuinka voisin neuvoa selviämistä.. -kun en ole vielä itsekkään selvinnyt. Mutta jokaisestä selvitystä päivästä olen ylpeä!
Sinulla on raskaimmat ajat menossa. Kovasti järjestelemistä.. siinä tekee oikeestaan hyvää itselleen, kun niitä selvitelee. Muista pitää itsestäsi huolta! Anna itsellesi aikaa! Lapset tulevat hyvin toimeen kaupan valmis ruualla, eikä sotkut ja pölyt kotoa katoa minnekkään, vaikket jaksa siivota. Ota kaikki tarjottu apu vastaan, ilman "kiitollisudenvelka" -ajatuksia! Ja vain yksi päivä kerrallaan.. hitaasti.. äläkä säikähdä "takapakkeja".. niitä tulee.. Ja itke itke itke ja välillä kuivaa kyyneleet ja niistä nenäsi!
Tässä yksi laulu jota kuunnellessani saan voimaa taisteluun..
Ja vielä koittaa se kaunis päivä, kun tieltä murheet väistyvät.
Et ole surullinen aina, vaikka nyt tuntuu siltä.
Vielä koittaa uusi aika, vielä sinut huomataan.
Tulee päivä, jolloin joku muu kuin minä, vierees istahtaa..
Ennen kuin huomaatkaan.
Toivoasi et saa menettää, vaikka mitään muuta jäljelle ei jää.
Sinulla on nyt.. sillä jokaisella.. jossakin on.. joku yhtälailla.. lohduton.
Nämä ajat eivät ole meitä varten, mutta on pakko yrittää.
Tämä on Jumalan hylkäämä paikka. Se tiedetään.
Sinun vuorosi tulee vielä, vielä sinut huomataan.
Tulee päivä, jolloin joku näkee sinut sellaisenaan, kuin minä nään.
Sillä toivoasi et saa menettä, vaikka mitään muuta jäljelle ei jää.
Sinulla on nyt.. sillä jokaisella.. jossakin on.. joku yhtälailla.. lohduton.
Toivoasi et saa menettää. Toivoasi et saa menettää
Jokaisella.. jossakin on… joku yhtälailla… lohduton.
(Egotrippi: Nämä ajat eivät ole meitä varten)
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!pinjaenkeli
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!Kristiina
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!surullinen73
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!surusyksy
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!Leskeksi joutunut..