Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!
Hei Ninnukonkreettista apuani olisi edelleen tarjolla, jos vain kykenet ottamaan 'vieraalta' semmoista vastaan.
Voit kirjoitella minulle omaan sähköpostiini
annu65@gmail.com jos siltä tuntuu.
Olen siis jäänyt leskeksi reilut puolitoista vuotta sitten ja olen nyt 9 vuotiaan pojan kanssa kahden.
Tällä palstalla aikanaan tutustuin aivan ihanaan ihmiseen, kohtalotoveriin, jonka kanssa ystävystyin.
Ystävyyteni hänen kanssaan on auttanut jättisuuresti tässä surutyössä, ja olen ikuisesti kiitollinen ja onnellinen , että olen häneen tutustunut.
Vaikka uskoisin, että olisin ystävystynyt tämän 'toisen nuoren lesken' kanssa muutenkin muussa ympäristössä, niin juuri samantapainen taustamme antoi meille hyvän pohjan ymmärtää toisiamme.
Toivoisin voivani auttaa sinua, vaikka vain kuuntelemalla, vaikka vain tuomalla sitä makaronilaatikkoa valmiina.
Olen tällä hetkellä päivisin tosiaan kotona, koska olen vaihtamassa 'uraa', aloittelemassa opiskelua vielä näin vanhalla iällä. ( 41 )
paljon voimia
tyyne
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!pinjaenkeli
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!Kristiina
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!surullinen73
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!surusyksy
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!Leskeksi joutunut..
- Re: Auttakaa selviämään eteenpäin!tyyne