Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: En pysty edes itkemään

Aurinkoista huomenta Marjukka ja te muut tässä viestiketjussa. Olen lähdössä 200 km päähän kipusädehoitoon, mutta pakko oli tarkistaa, kuinka jaksatte.
Marjukka hyvä, minulle tuli kyyneleet ja suoranainen itku, kun luin tunnelmiasi teille rakkaassa mökkimiljöössä.Kerroit siitä niin kauniisti ja aidosti. Tuntuu niin kohtuuttomalta aina tämä elämä - toisille se antaa, toisilta ottaa, mutta mitään emme voi. Tuosta anteeksiantamisesta ja saamisesta. Pyydä vaan Taivaan Isältä anteeksi nekin asiat, jotka jäi ehkä pyytämättä mieheltäsi, Hän varmasti auttaa Sinua. Jos mitenkään helpottaa edes hitusen, haluan lähettää Sinulle paljon paljon voimaa ja rohkeutta elää ja päästä pahimman yli rakkaitten muistojen kanssa. Sinusta ja muista nettiystävistä on tullut minulle läheisiä ystäviä. Kaikkea hyvää toivotellen sydämellä helmikuu
helmikuu | 23.7.2007 klo 06:07:04