Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
ikävä äitiä
Minun on niin ikävä Sinua Äiti! Vuosi on kulunut siitä, kun nukuit pois. Istuin vierelläsi, pitelin kuihtunutta kättäsi. Eilen tuli vuosi elämäsi viimeisestä päivästä. Elin tunti tunnilta mielessäni sen päivän uudelleen...kuinka odottelimme sairaalassa siirtoa Terhokotiin. Pidimme kädestä, olimme hiljaa..kuinka ajoin ambulanssin perässä Terhokotiin. Asettelin tavaroitasi esille, yritin tehdä olosi "hyväksi"...ja jo tunnin kuluttua nukahdit uneen, syvään uneen. Yön tunteina, vuorokauden vaihduttua henkäisit viimeisen kerran. Olit poissa. Olen Äiti kaivannut Sinua niin! Nytkin itken, kyyneleet valuvat, mutta yritän pidättää itkua ettei vanhin tyttö huomaa...kaipaa hänkin Sinua Mumma! Näki pieni unen, että laskeuduit alas. Unessa leikkasi Sinulta siivet pois, ja toi kotiin taas. Jälkeenpäin on suunnitellut leijan ostoa, jotta saisi Sinut alas taivaasta..Nyt olen taas pieni lapsi, joka itkee äitiään! Sinä olit aina niin hyvä Äiti, hyvä ja lempeä. Miksi en kykene samaan? Elämä on ollut niin vaikeaa lähdettyäsi...Epätoivo ravistaa, tuntuu etten pärjää...ÄITI!
Mutta. Lupasin, että pärjään. Kai minä vielä tästä jaloilleni nousen. Tämä päivä vaan on niin vaikea. Minä Rakastan Sinua Äiti nyt ja aina.
- ikävä äitiäsurusyksy
- Re: ikävä äitiänipe
- Re: ikävä äitiäTiltu_R
- Re: ikävä äitiäsusie
- Re: ikävä äitiäsurullinen73
- Re: ikävä äitiämerenneito
- Re: ikävä äitiäEmmy
- Re: ikävä äitiäKristiina
- Re: ikävä äitiäjoan
- Re: ikävä äitiäpinjaenkeli
- Re: ikävä äitiäsusie
- Re: ikävä äitiämerenneito