Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Syksyn pimeät - ahdistuksen tiukassa otteessa
Hei Kaikille syksyn pimeyteen!Pimeys se valtaa jo etelääkin. Pimeys masentaa, mutta pimeys tuo myös rauhaa. Minä olen ainakin koko kesän paahtanut päivät vain täysillä ja rojahtanut yö saapuessa väsyneenä sänkyyn. Nyt kun tulee pimeää ei enää voi tehdä "touhuta" pihalla niin pitkään ja jää aikaa illalla..myös(ahdistavaan) ajatteluun!
Mieheni kuolemasta on kulunut 7kk. Taas tänään mietin miten aika on mennyt.. se on mennyt vaan. En oikein muista! Elämä kulkee kovaa vaan eteenpäin, itse olen paikallaan hautautuneena suruun tai elän muistoissa. Että olen kuin tyhjä kuori vailla elämää.. Vaikka elän, teen asioita ja näytän samalta, en ole niinkuin ennen. Mikään ei ole niinkuin ennen! Toisaalta toivoo, että aika kuluu ja suru ja ahdistus helpottais, mutta toisaalta pelkään muistojenkin hälvenevän ja haluais pysäytää ajan! Muut ihmiset kai kuvittelevat että kaikki on jo ihan hyvin, että hyvinhän tyttö selvis! Vaikkeivat tiedä tai ymmärrä että edelleen taistelen lohdutonta ikävää, yksinäisyyttä, epätoivoa katkeruutta ja ahdistusta vastaan. En vain jaksa enää "rutista" siitä, kun huomaan etteivät muut ymmärrä! -Kuinka voisivatkaan..
Onko samoja tuntemuksia?
Onneksi on tämä palsta missä ymmärretään!
Itsesyytöksittä en ole minäkään selvinnyt! Vaikka tiedän etten olisi paljon parempaan pystynyt! ja vaikka asian olen itselleni monesti mukamas selvittänyt silti ne ajoittain palaavat mieleen.. On tämä "jakomielitautista" touhua!
Jos ja jos.. juuri samoja ajatuksia kun Päivillä.
-Huokaus-
Eikö tämä tuska koskaan hellitä?
Tosiaan kynttilän lämmintä valoa pimeyteen!
Ja ulkona pimeässä näkyvät tähdetkin paremmin... niin ja Revontulet pohjoisessa ovat varmasti upeita!!
(Pitäisi varmaan muuttaa tuota nimimerkkiä, kun täällä on nyt paljon leskiä.. silloin kun kirjauduin sivut oli uusittu ja yhtään leskeä ei näkynyt... Olen sitten vaikka "Lohduton" jos se ei ole varattu)
- Syksyn pimeät - ahdistuksen tiukassa otteessafallingteardrops
- Re: Syksyn pimeät - ahdistuksen tiukassa otteessaLeskeksi joutunut..
- Re: Syksyn pimeät - ahdistuksen tiukassa otteessaenkeliprinsessan äiti