Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsien
Rintasyöpäni ovat olleet sekundaarisia, eli ne ovat aiheutuneet primäärisen hoidoista. Lääketiede kehittyy, ja juuri tänään sain kuulla lääkärin kommentin ensimmäisestä sarkoomastani, että sehän vain leikattiin. MUTTA kun ei vain leikattu, vaan sain sädetyksen ja kolmen vuoden!! säännöllisen sytostaattihoidon - sen aikaisen 1979-81 tietämyksen/ tietämättömyyden mukaisesti.Eli historia varmasti selittää osan, en luota lääketieteeseen. Olen myös saanut toisen mielipiteen jossakin vaiheessa syöpäyhdistyksen lääkäriltä: jos parantavaa lääkitystä ei ole, maailmalla on vallalla hoitolinja, jossa sytostaatteihin mennään vasta, kun syöpä on levinnyt elintärkeisiin elimiin, ja niinhän juuri olen toiminut.
En yhtään väheksy lääketiedettä, mutta se ei ole kuitenkaan pystynyt vuosikymmenienkään aikana kehittämään lääkettä levinneeseen syöpään, mutta sen sijaan síinä ajassa on kehitetty säteitä ja myrkkyjä, jotka vääjäämättä tuhoavat elimet ja elinkyvyn - loppujen lopuksi.
Tässä tilanteessa minulla on oikeus ja mielestäni velvollisuus itseäni kohtaan yrittää vältellä tuhoavia hoitoja mahdollisimman pitkään.
- Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- tilanne tänään..vastarannalta
- Re: tilanne tänään..yksilö
- Noituuden paluu lääketieteeseensyövästä parantunut
- Re: Noituuden paluu lääketieteeseensyövästä parantunut
- vastaus Gradus 3:llevastarannalta
- Re: vastaus Gradus 3:lleseisoo yksin
- Re: vastaus Gradus 3:llegradus 3