Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsien
Hei!Olen itse vähän samanlainen, mutta en sytostaattien vaan rinnan poiston suhteen. Minulla havaittiin rintasyöpä syksyllä 2006, mutta en ole suostunut, ainakaan vielä, rinnan poistoon. Sytostaatteja olen saanut yhteensä kahdeksantoista kertaa, ensin Taxolia ja sitten Navelbinea.
Olen seurannut kiinnostuksella tietoja virusgeeniterapiahoidoista ja lähetin kirjeeni prof. Akseli Hemminkille ko. asiasta ja tilanteestani. Sain häneltä vastauksen, että jos sairauteni muuttuu sellaiseksi, etteivät nykyiset hoidot siihen enää tehoa, voin olla Docrates-klinikkaan uudelleen yhteydessä.
Sytostaateista on ollut erilaisia sivuvaikutuksia, mutta onneksi tähän saakka, ainakin vielä, veriarvoni ovat olleet melko hyvät. Olen myös jatkanut maisterin tutkinnon opintojani yliopistossa raskaista hoidoistani huolimatta. Olen nyt graduseminaarivaiheessa.
Olisi erittäin suotavaa, että rintasyövän hoitoon voitaisiin jo sairauden alkuvaiheessa saada esim. virusgeeniterapiahoitoja, jolloin tuloksetkin voisivat olla parempia kuin myöhemmin annetut hoidot. Näin vältyttäisiin myös mahdollisesti turhilta sytostaattien aiheuttamilta lisäkärsimyksiltä.
Rintasyöpäni on aggressiivista, gradus 3 -tyyppiä, joten olen saanut myös
Herpetcin-hoitoja n. kuukauden välein. Viimeisimmän Navelbine-sytostaattihoidon sain 14.11.2008. Perjantaina 5.12.2008 olisi meno vuorostaan Herpetcin-tiputukseen.
On varmaan henkilöitä, jotka ihmettelevät ja jopa kauhistelevat, miksi en ole suostunut rinnan poistoon. Kuitenkin minulla on potilaana oikeus itse päättää, mitä minulle lääkärien taholta tehdään, ainakin niin kauan kuin olen oikeustoimikelpoinen. Tunnen itseäni sen verran hyvin, etten oikein usko, että leikkauksella välttämättä saataisiin tilannettani korjatuksi. Tiedän tapauksia, joissa leikkauksia on pitänyt tehdä useitakin, joten yksi leikkaus ei sairautta poistanutkaan. Syöpä voi siis uusiutua hyvinkin pian leikkauksesta huolimatta.
Olisin valmis lähtemään virusgeeniterapiahoitoihin kokeilutarkoituksessakin, sillä saamani tiedot virusgeeniterapiahoidon tuloksista ovat olleet enimmäkseen myönteisiä.
Miten on, johtuukohan rintasyöpien uusien hoitojen hitaanpuoleinen kehitys siitä, että naiset ovat mielellään suostuneet vuosien mittaan rintansa poistoon heti kun lääkäri on leikkaukseen määrännyt?
Suomessahan on perinteisesti oltu auktoriteettiuskoisia monissa muissakin asioissa. Terveisin gradus 3
- Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- tilanne tänään..vastarannalta
- Re: tilanne tänään..yksilö
- Noituuden paluu lääketieteeseensyövästä parantunut
- Re: Noituuden paluu lääketieteeseensyövästä parantunut
- Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsiengradus 3
- vastaus Gradus 3:llevastarannalta
- Re: vastaus Gradus 3:lleseisoo yksin
- Re: vastaus Gradus 3:llegradus 3