Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät
tilanne tänään..
Siksi kirjoitan, että kaikki epäilijät ja ihailijat :) saavat oikeamman kuvan tavastani toimia.Viimeisin kiusa, mitä metarit aiheuttivat n 3 viikkoa sitten oli se, etten ykskaks pystynytkään enää kunnolla puhumaan. Lääkäreiden mukaan metarit olivat kasvaneet kaulan imusolmukkeissa ja kilpirauhasessa ja ne aiheuttivat mahdollisesti äänihermon pinteen.
Tietokonetutkimuksissa selvisi myös, ettei minulla havaitut luustopesäkkeet ole juurikaan laajentuneet, vaikka metareita on ollut jo syksyn 2005 kuvauksissa. Ja edelleen oireettomia, särkylääkkeitä en käytä kaytännöllisesti katsoen olenkaan. Ja keuhkometarit ovat myös pysyneet poissa.
Kaulan tilannne oli kuitenkin tukala ja hengityskin vaivalloista, varsinkin makuuasennossa. Jostain olisi saatava siis apua. Hakeuduin jälleen HUSin syöpäklinikalle, jossa keskustelin lääkärin kanssa ja päädyttiin tablettimuotoiseen sytostaattihoitoon Xeloda ja aluksi kortisonitabletteja mahdolliseen lisäturvotukseen.
Käytän tämän lääkityksen ohella havupuu-uutetta, jonka muuten aloitin muutama viikko sitten, kun alkoi siltä tuntumaan. Siitähän sanotaan, että se vähentää sytostaattihoitojen sivuvaikutuksia voimakkaan antioksidanttisuutensa ansiosta, tosin en tiennyt siinä vaiheessa vielä aloittavani sytoja. - Mene ja tiedä, mutta vajaan viikon Xeloda + kortisoni hoidon aikana minulla ei ole ollut oikeastaan mitään sivuvaikutuksia, ehkä ne eivät ole ehtineet muodostua näin lyhyessä ajassa. Mutta ääneni on kuitenkin palautumassa ja hengitys ja jaksaminen ovat myös parantuneet.
Muutama päivä sitten kävin bioresonanssiterapiassa (jällen pitkästä aikaa)ja tämän terapeutin ohjeiden mukaan toimin samanaikaisesti ja käytän myös reikiä, akupunktiota, taijita ym. On ihanaa kuulla muitakin mielipiteitä kuin syöpälääkäreiden anteeksi nyt vain, mutta minun tapauksessani melko negatiivista ennustetta tulevaisuudestani. Ja tämä positiivinen 'sanoma' vaikuttaa, uskon, että oma alitajunta on myös voimakas parantaja.
Minulle reiki merkitsee myös sitä, että pysyn helpommin kuuntelemaan itseäni, reiki vahvistaa intuitiotani. Yleensä, mitä ikinä päädynkin tekemään, mukaanlukien syöpähoidot, ihmissuhteet ja työasiat, olen yleensä nopea päätöksissäni ja (yleensä :)varma siitä, että toimin oikein. Se tietenkin helpottaa elämää, kun ei tarvi tuskailla, mitä olisi pitänyt tehdä toisin. Uskon, että kaikella on tarkoituksensa ja mikä ei tapa, vahvistaa.
Luovuttanut en tosiaankaan ole, mutta teen tämän ehkä hieman toisin kuin useimmat muut - kuuntelen itseäni, jos minusta tuntuu, etten johonkin lääkkeeseen tai hoitomuotoon - niistä aiheutuviin sivuvaikutuksiin ole tyytyväinen - en yksinkertaisesti suostu ko hoitoon, vaan yritän löytää jotain muuta. Onpa tullut samoja neuvoja useammalta suunnalta yhtäaikaakin, mikä tietenkin vahvistaa uskoani, siihen, että olen menossa oikeaan suuntaan. Hauskinta oli, kun oma 19v poikani esitti keväällä samaa luomuhoitoa (oli kuullut jostain) kuin bioresonanssiterapeuttini mittaustensa perusteella.
Minulle on tullut sellainen tapa, että pyydän sitä mitä tarvitsen oli se sitten vaikka parkkipaikka ja niin se sitten löytyy. Sama tekniikka kaikessa muussakin; terveys tietenkin tällä hetkellä päällimmäisenä, mutta löytyipä suppilovahveroitakin viikko sitten aika moinen määrä ihan samalla taktiikalla. Pyysin ja löysin. Ja tietenkin KIITÄN. En ole varsinaisesti uskovainen, minun on helpompi esittää näitä pyyntöjäni enkeleille...
Siis enkeleitä myös teidän kaikkien muiden avuksi. Enkelit eivät voi puuttua elämääsi ellet itse pyydä.
:) Kiiski
- Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsienvastarannalta
- tilanne tänään..vastarannalta
- Re: tilanne tänään..yksilö
- Noituuden paluu lääketieteeseensyövästä parantunut
- Re: Noituuden paluu lääketieteeseensyövästä parantunut
- vastaus Gradus 3:llevastarannalta
- Re: vastaus Gradus 3:lleseisoo yksin
- Re: vastaus Gradus 3:llegradus 3