Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsien

Hei vastarannalle, hei kiiskelle!!!!
Suurella kunnioituksella ja mielenkiinnolla luen tarinaasi.
Sain viimeisen sytosatsin maanantaina,ja tuskailen nyt sydänvaivojen, maksakipujen ja horkkaväsymyksen kanssa.
Älä välitä jos teksti on siis sekavaa!

"Oikeus ja velvollisuus itseään kohtaan."

Sinulaisiasi ihmisiä tarvitaan,
Otat vastuun itsestäsi ihmisenä ja henkisenä olentona.

Toivottavasti Sinun tarinasi avaa muitakin keskusteluja aiheesta, ja aiheeseen liittyen.
Kuolema, armokuolema, itsemurha ja avustettu kuolema ovat Suomessa tabuja joista ei saisi puhua, tiedät varmaan:)

Kuitenkin jo vaihtoehtoisista hoidoista ja hoidoista kieltäytymisestä puhuminen ja krjoittaminen voisi olla meille tavan tallaajille vapauttavaa ja huojentavaa, vähentää syyllisyyttä jota tämä tauti aiheuttaa ja ylläpitää. Pitäähän yhteiskunta meistä niin hyvin jykevästi huolta.
Harva tietää sytoihin mennessään saavansa niin suuren määrän oheislääkkeitä että altistuu psykoosille tai itse sytostaatti saattaa tuhota sydämen, maksan tai hermoston.
Näistä ei saa puhua.

Itse olen törmännyt tähän mennessä kolmeen tapaukseen jossa hoito onnistui, mutta potilas kuoli. Ei syöpään.
Näistä ei saa puhua.

Itse aloitan Tamofeenin kolmen viikon sisällä.
Minussa kirjoituksesi herätti toivoa,
uskoa ja huojennusta. En ole ainoa , joka on tarkkaan punninnut plussat ja miinukset hoitojen ja "hoitojen" välillä.
Hyvää jatkoa Sinulle,
Seisoo Yksin (Olkinainen)

seisoo yksin | 1.10.2008 klo 18:55:23