Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: Kiisken elämää, virushoitoa maailmalta etsien

Niinpä niin, muita en voi tosiaankaan syyttää enkä kiittää :) Luotan intuitiooni ja niinpä lääkärit ovat nyt kohdallani joutuneet ihmettelemään, mitä olen tehnyt, kun en vielä tarvitse keppejä kävelemiseen (ihmettelivät muuten jo vuosi sitten). Olen tosiaan nauttinut elämästä! Oikein kirjasivat ylös, tosin olen tehnyt niin monia juttuja, ettei niitä kehtaa kaikkia ylos kirjauttaa.

Viimemainittu lonkkakipu on myös hävinnyt, sain vain ensimakua siitä, mitä ne kivut voivat tosiaankin olla.
Olen myös muistellut niitä kipuja, jotka aiheutuivat sytoista, neulastasta ja hormoneista. Tosiaan, voin muistella, muttei oikein huvittais :)

Tosiaan, teen mitä huvittaa ja se tuntuu hyvältä! Lääkärit ovat valitettavsti olleet sillä kannalla, ettei tätä voi parantaa ainoastaan pitkittää. Pitkitän siis siten kuin itse haluan, kunnes oireet ovat niin pahat, että käännyn kipulääkkeiden, sädetysten ym puoleen. Niin varmaan käy, mutta sitä ennen käyn iloiten puhtaiden lääkkeiden varassa - viimeksi olen aloittanut muutaman vuoden tauon jälkeen akupunktion (loistava kipulääke muuten) ja taijin (loistava tasapaoinoittava liikuntamuoto).
vastarannalta | 20.9.2008 klo 21:31:55