Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

vastaus Gradus 3:lle

Hei,

en ole hetkeen vieraillut tällä palstalla. Ehkä haluan välillä hieman "lomaa" näistä keskusteluista...

Minulla on kokemusta myös siitä, etten ole suostunut uuden rinnassa olevan kyhmyn koepalaan/leikkaukseen, sillä en aio myöskään suostua enää uusiin operaatioihin rinnoilleni. Ja tällä hetkellä kasvain on käsin tunnusteltuna pienentynyt/ hävinnyt - myös ikävät tuntemukset rinnassa ovat hävinneet.

Ja tällä hetkellä olen edelleen xeloda-lääkityksellä. Se on ilmeisesti purrut ja siihen suostuin, koska haittavaikutukset vaikuttivat siedettäviltä ja niin on tosiaan - minulla on ollut suhteellisen vähän sivuoireita, tosin annoskin on vielä pieni suosituksiin nähden, noin puolet suositusannoksesta.

Ja jos jotain ilmenee, kuten rintakipua, pidän heti taukoa. Minulla oli myös kuumetta, ja lääkärit olisivat halunneet antaa heti antibioottia, siihenkään en suostunut - pidin vain taukoa xelodasta, ja niinhän siinä kävi, että kuume ja tulehdusarvot laskivat muutaman päivän kuluttua itsestään, eli ei minun oma immuunipuolustus ole vielä aivan kokonaan nujerrettu!

Vointini on hyvä ja edelleen mennään niin, että teen aina kussakin tilanteessa juuri siten kuin parhaaksi näen - vaikuttaa olevan joillekin lääkäreille hieman ärsyttävä piirre, mutta tällä hetkellä minulla on lääkäri, joka on aika innostunut siitä, miten hyvää hoitovastetta ollaan- näin yhdessä tuumaillen saatu aikaan.

Reikihoitoa ja muitakin energiahoitomuotoja olen edelleen - hyvällä hoitovasteella itselleni antanut. Ja se hoitovaste on ihan fyysisen kivun hoito. Muusta vaikutuksesta en voi olla mitenkään varma, kun kerran teen ihan kaikkea, mikä vaan hyvältä tuntuu (eikä sitä ole tieteellisesti todistettu:))))). Kipulääkkeitä en siis enää käytä lainkaan - no ei ole mitään tarvetta:)

Ja se taiji on myös harrastus mikä tuntuu hyvältä, ja akupunktiostahan tuli juuri lääketieteellistä dokumanttia, että vaikutusta on!! Ja tunteehan sen nyt omissa luissaan, niin autuaallinen olo on pienen piikityksen jälkeen, että voin kyllä suositella. En usko, että Jumalalla sen enempää kuin Jeesuksella ja mitä niitä pyhiä onkaan on mitään näitä muitakaan hoitomuotoja vastaan. Ja olo on rauhallinen ja varma, vaikka joku täällä palstalla maalaili hieman erilaisia näkymiä vaihtoehtohoitoja käyttävistä:) - Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Tsemppiä ihan kaikille ja mukavaa joulun odostusta!

:) Kiiski
vastarannalta | 10.12.2008 klo 22:56:52