Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?
Hei !Sairaalasta saamani ohje on: 1 dl merisuolaa + 5 l viileää vettä, eli n 3 % liuos. Suola kannattaa liuottaa ensin pienempään määrää kuumaa vettä ja lopuksi lisätä kylmää. Minulla oli kaapissa käyttämätön jalkakylpylaite, jota nyt vihdoin hyödynnän. Kuplat ja täry ehkä tehostavat vaikutusta. Kylpy parantaa voiteen imeytymistä, jalkoja ei huuhdella, vain kuivataan ennen rasvausta.
Olen syönyt aamuisin maitoon keitettyä kaurapuuroa, joskus illallakin tai jotain muuta neutraalia. Vatsa on pysynyt varsin hyvässä kunnossa. Sisplatiiniannoksen jälkeen vatsaa hieman aristaa (vaikka suoneen laitetaankin), mutta vähitellen paranee Xelodasta huolimatta. Kahvi ja ruisleipä tuntuvat aika happamalta pohjalta vatsaa ärsyttävälle lääkkeelle.
Minulla 3 kk jälkeen tehdyssä kuvauksessa maksan etäpesäkkeet olivat pienentyneet selkeästi, vaikka alussa tuli ylimääräisiä taukoviikkoja. Seuraava kuvaus on helmikuun puolivälissä, kuinka aika kuluukin hitaasti...
Ota iisisti, jännitys vain lisää vatsahappoja. Sivuoireet ovat yksilöllisiä. Pidän peukkua, että ne jäävät vähäisiksi.
Terveisin Stella
- Syökö kukaan muu Xelodaa?Tiinahan
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Tiinahan
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?vapaa pudotus
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Stella
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Tigerlily
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?kevätuni