Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?
Kiitos vastauksistanne,, on aina lohdullista tietää, että on samassa tilanteessa olevia.Julia: mulla ei ole ollut pahoinvointia paitsi ihan alussa vähän aikaa. Juu, ehdottomasti pitää rasvata jalkoja ja käsiä säännöllisesti. Itse käytän eniten rasvaista Bebanthania.
Stella: juu.. tämä on ainoa syto tällä hetkellä. Ensin kokeiltiin Gemzaria tiputettuna, mutta sitä ei elimistöni sietänyt ollenkaan. Minä myös syön aina ennen tabl. ottoa ja on tuo Nexium vatsansuojana minullakin. Nuo jalkojen kylvetys ohjeet sain ja noudatin, kunnes nahat lähti. Myös "ukkovarpaiden" kynnet ovat lähtemässä. Lähtivät jo kerran, sit kasvoivat takaisin ja ovat siis taas irtoamassa.
Tapzu: Hienoa, että olet säästynyt kurjemmilta oireilta. Toivotaan, että tilanne säilyy sellaisena.
Kiitos teille vastauksistanne !! Olen pitkään sairastanut, tämä on jo toinen syöpäni, mutta täällä olen ihan uusi !
Voimia ja suomalaista sisua meille kaikille, kuten Stella tuolla toivotteli !!
Lämpöisesti Tiinahan
- Syökö kukaan muu Xelodaa?Tiinahan
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Tiinahan
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?vapaa pudotus
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Tigerlily
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?kevätuni
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Nefertiti