Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?

Hei kaikille xelodalaisille!

Mulla jatkui tänään hoitojakso, eli vielä olen saanut hoidot ajallaan, mutta gemzar-annosta on nyt pienennetty jo kaksi kertaa, kun luuydin ei meinaa millään palaututa tuottamaan verihiutaleita. Onko muilla ollut samoja ongelmia.
Xelodalla jatkan taas kaksi viikkoa 2+2 tableteilla.
Mullahan se flunssa tuntuisi nyt antavan periksi. Söin siihen kuurin ja oli pari kuumeetonta päivää, sitten tulivat kovat jalka ja leukasäryt ja kuume nousi korkealle perjantaina uudestaan. Sitä kesti kaksi päivää ja eilen ei ollut enää kuumetta. Nyt täytyy toivoa, ettei se tule takaisin, kun hoidot ovat päällä. Täällä nimittäin riehuu myös mahatauti, jota pelkään ihan kuollakseni..
Ei muutakuin käsien pesua ja desinfiointia.
Lääkäri sanoi mulle tänään, että tällaistahan tämä nyt on, pitkänsitkeää hoitoa, tulokset tulevat hitaasti ja omaa elimistöä pitää kuunnella. Minähän jouduin lopettamaan xelodat kahta päivää ennen kuurin loppua juuri sen korkean kuumeen takia. Ei kuulemma ole isoa merkittävää haittaa. Toivon niin.
No niin, ei muutakuin sohvalle katsomaan telkkaria, on sellainen tönkkö olo, niinkuin aina hoitopäivänä..ja kohta pitäisi syödä jotain ennen xelodaa..yööks

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja voimaa meidän kaikkien luuytimiin, että jaksavat palautua

Julia
julia | 10.3.2008 klo 18:50:34