Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?
Särkylääkkeistä en tiedä, kun onneksi en ole nyt tarvinnut. Käytän musiikkia rentoutukseen ja unilääkkeeksi. MP3 soitin, mikä sammuttaa itsensä, kun nukahdan, on kätevä.Olen itse käyttänyt jalkavoiteita tai Bepanthenea, mutta Tummelia moni suosittelee. En vain ole lähtenyt sitä etsimään, liekö rautakaupan maatalousosastolla?
Ota iisisti vain, kuten ylläolevista vastauksista huomaat, useimmmille ei tule paljonkaan sivuoireita. Kylvetä ja hoitele jalat varsinkin alussa ahkerasti ja tunnollisesti. Jos haluat vielä varmistaa jalkojen hyvinvointia, suosittelen verenkiertoa vilkastuttavaa vaihtokylpyjä jaloille. Olin hoitojen alkuvaiheessa 4 vrk luontaiskylpylässä, jossa joka päivä oli mm jalkakylpy. Jalkojen lievä kipu ja arkuus jäivät pariksi viikoksi. Kotioloissa sen voisi tehdä näin: kaksi vatia tai ämpäriä, toiseen runsaasti kuumaa vettä 40oC, toiseen mahdollisimman kylmää. Jalat ensin kuumaan vatiin ja kauhalla 30 valelua polville, sitten kylmään vatiin ja 15 valelua. Tee ainakin kahdesti. Lopuksi kuivaa ja rasvaa jalat.
Arkkiatri Arvo Ylppö oli viisas mies ja hän sanoi:
"Iloinen, myönteinen mieli on parantanut monta sairautta."
Rauhallista iloista mieltä toivottaen
Stella
- Syökö kukaan muu Xelodaa?Tiinahan
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Tiinahan
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?vapaa pudotus
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Tigerlily
- Re: Syökö kukaan muu Xelodaa?Stella