Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidilläni todettiin haimasyöpä
Hei Larpsa,Tiedätkö, toimiiko paikkakunnallasi syöpäyhdistystä? Jos ei, niin maakunnallisissa yhdistyksissä on myös sairaanhoitajia, joille voi soittaa ja kysyä neuvoja. Paikallisyhdistyksissä on myös omaisille tarkoitettuja ryhmiä, joten tukea voi löytyä nopeamminkin kuin arvaatkaan.
Ks. lisää tietoa:
http://www.cancer.fi/syopajarjestot/maakunnat/
On muuten aika mielenkiintoista, miten sukupolvesta toiseen tuntuu toistuvan tuo sama kuvio, että lapset (ikäänsä katsomatta) eivät saisi osallistua "aikuisten" suruun. Ikäänkuin se olisi näiden (kuvaannollisesti) huivipäisten mummojen yksinoikeus. Toisaalta itsekin harrastin sitä, että vetäydyin yksinäisyyteen itkemään, sillä normaalissa lapsiperheen arjessa ja työn lomassa ei ollut tilaa siihen. Ja unilääkkeitäkin hain - ihan varmuuden varaksi - mutta en minä niitä sitten kuitenkaan koskaan tarvinnut, koska appiukon kuolema tuli niin pian :-(((
Toivon kuitenkin paljon kivuttomia ja rauhallisia hetkiä teille yhdessä!
T. Karhutar
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäTulenliekki
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpähilleviivi
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80
- Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäKarhutar
- Tänään alkoi tapahtumaanmartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpänuorityttö87