Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Minulla samanlainen tarina

Ainoa vaan että meidän kohdalla äidilläni ei vielä ohutneulanäytteen tulokset ole valmistuneet.
Äidiltäni löytyi haimasyöpä viime viikolla ja tämän viikon ke oli ohutneulanäytteenotto maksasta.
Tuloksia emme ole saaneet mutta pahinta pelkään koska äitini maksa oli täynnä metastaaseja suurin niistä n.5cm läpimitaltaan.
Olen niin ahdistunut enkä oikeen tiedä miten päin olisin onneksi en ole töissä tällä hetkellä mutta itselläni on neljä pientä lasta joiden kanssa pitäisi yrittää olla ja jaksaa.
Hoidoista ei tietenkään ole meidän kohdalla vielä edes päästy puhumaan ja tämänkin olen jo ehtinyt murehtimaan, että miten pystyn auttamaan ja miten saan sovitettua oman perheeni ja äitini hoidon.
Olen ainoa lapsi ja katson että se on velvollisuuteni ja en kyllä toisaalta haluakkaan että kukaan muukaan kuin minä olisi äitini rinnalla(kuulostaa ehkä vähän itsekkäältä) täytyy varmaan sanoa ennemmin näin etten näe ketään muuta hänen rinnallaan kun itseni.

Nyt kun löysin tämän palstan niin on jotenkin helpottavaa kun saa lukea muiden kokemuksia ja pääsee jakamaan tuskaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

martta-77 | 3.4.2009 klo 19:08:22