Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidilläni todettiin haimasyöpä
Lohduttavaa lukea, että joku muukin elää yhtä painajaismaista tilannettä kuin minä oman äitini kanssa. Oma äitini on sairastanut levinneeseen ja parantumattomaan syöpään ja hätä on aivan järjettömän suuri. Olen itse vasta aikuistunut enkä voinut kuvitellakaan tätä tilannetta omalle kohdalleni, en vielä. Ja äitini on minulle niin kamalan rakas; lempi-ihmiseni ja elämäni tärkein nainen.
Kamppailen juuri noiden samojen kysymysten kanssa. Asun kaukana äidistäni, joten reissaamisessa, töissä, opinnoissa ja jaksamisessa riittää mietittävää. Ja joka hetki mietin kuitenkin äitiäni.
Olen lukenut ennusteita ja tiedän että todella huonolta näyttää. Saan kuitenkin voimaa ajatuksesta, ettei kenenkään päiviä ole valmiiksi laskettu ja hoitotulokset ovat aina yksilöllisiä. Itse en äitini henk.koht. ennustetta haluaisi edes kuulla, tässä taudissa kannattaa vain yrittää ottaa päivä kerrallaan.
Olen ollut todella vihainen ja katkera vielä nuoren ja elämälle niin kiitollisen äitini sairastumisesta, mutta jotenkin on ollut vapauttavaa lukea täältä samankaltaisista kohtaloista; taivas se on tipahtanut muiltakin. Ennen kaikkea toivon kuitenkin alkuperäiselle kirjoittajalle ja kaikille samassa tilanteessa eläville lohdutusta ja voimia. Vertaistuesta voi saada vähän jaksua huomiseen.
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäTulenliekki
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpähilleviivi
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80
- Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Tänään alkoi tapahtumaanmartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäl_a
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpänuorityttö87
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80