Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidilläni todettiin haimasyöpä
Voi kuinka kauheaa että ette ole saaneet apua omaisena.Ja mitenkä mummisi ajattelee noin?
Itse ajattelen että mähän ite oon vielä se lapsi ja minun äitini on kuolemassa, jonka todellakaan ei pitäisi vielä kuolla koska tarvitsen häntä.
Emme ole vielä hakeutuneet keskustelemaan asiasta kun tuntuu että kaikki on tapahtunut niin äkkiä mutta ehkä pian joudun itse hakeutumaan keskustelemaan jonkun kanssa asiasta.
Tänään tapahtui se suuri huokaisu kun viimein saimme huomiseksi ajan hoitajalle syöpäpolille, tämäkin sen seurauksena että itse sinne soitin ja kerroin huoleni.
Äitillä on ollut kuumetta 37.5 ja 39 välillä ja tulehdusarvot viimeksi eilen 150 ja hänet päästettiin kotiin.
Onko sinun äitilläsi ollut kuumetta ja arvot korkealla?
Olen soittanut lääkäreille ja kysellyt äitini tilannetta ja tänään sanoin äitille että jos hän ei halua kuulla ennusteita niin minä haluan ja kysyn vaikka sitten soittamalla jälkeenpäin, luulen että äitini on antanut tiedon että minulle saa antaa hänen tietojaan.
Oletko kirjoittanut omaan postiini kun sinne tulee niin paljon roskapostia että joskus poistaessa saattaa mennä ohi silmien jos joku on laittanut viestiä?
Haluaisin kovasti vaihtaa kanssasi ajatuksia kun tuntuu että tämä koskee jotenkin niin läheltä, olemme molemmat niin nuoria ja samassa elämäntilanteessa.
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäTulenliekki
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpähilleviivi
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80
- Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Tänään alkoi tapahtumaanmartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpänuorityttö87
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80