Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Äidilläni todettiin haimasyöpä
Hei! Osuipa silmiin tämä viestiketju... Tuli niin tuttu tunne lukiessani viestejänne. Olen itsekin alle 30 v nainen ja kokenut suuren surun 2/09, rakas äitini(45v) hiipui pois laajalti levinneen vatsasyövän vuoksi.Meillä äiti "säästi" meidät tiedolta, emme saaneet tietää sairaudesta. Olin tuolloin viimesilläni raskaana, äiti pelkäsi ilmeisesti vauvani puolesta.
Äidin syöpä todettiin uusineen 12/08 ja oli tarkoituksena aloittaa sytostaattihoidot(ilmeisesti jatkoaikaa tavoitellen), mutta maksa-arvot eivät antaneet myöden. Pääsi onneksemme vielä kotiutumaan yhdeksi viikonlopuksi meille. Seuraavalta sairaalareissulta ei sitten äiti rakas enää palannutkaan. Onneksi äiti ei joutunut kauan virumaan sairaalassa, vain 2 viikkoa, joista ensimmäisen hiipuen pikkuhiljaa ja viimeisen tajunnan rajamailla sekä tajuttomana. Onneksi meillä oli mahdollisuus olla vierellä, silittää ja kertoa sellaisia asioita, mitä ei ollut tullut aiemmin sanottua.Voi kuinka on ikävä--- kohta 4 kuukautta ilman rakasta juttuseuraa. Onneksi sain terveen lapsen heti hautajaisten jälkeen. Hän tulee aina muistuttamaan äidistä, niin liki nuo elämän pakolliset meidän kohdalla tapahtui. Äiti on edelleen arjessamme mukana monella tapaa, muistot ja syvä rakkaus ei häviä.
Voimia ja uskoa teille kaikille tulevaan!
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäTulenliekki
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpähilleviivi
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80
- Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Minulla samanlainen tarinamartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpämartta-77
- Tänään alkoi tapahtumaanmartta-77
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpänuorityttö87
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäHennarii80
- Re: Äidilläni todettiin haimasyöpäjemppis