Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Työnteosta sytostaattihoitojen ja sädehoidon aikana

Diagnoosista ensimmäiseen leikkaukseen kävin sitkeästi töissä. Pelotti jäädä yksin kotiin taistelemaan "demoneita" vastaa. Sisi pakenin töihin ja työasioihin. Olen tehnyt edellisestä äitiyslomasta lähtien (pienin nyt 3v) lyhennettyä työpäivää ja kun on vielä joustava työaika ja mahdollisuus tarvittaessa tehdä töitä kotoonta käsin, niin se onnistui. Teen toimistotyötä ja hyvät etäyhteydet laajakaistalla käytössä kotona työskennellessä. Ensimmäinen leikkaus oli 30.3. ja ennenkuin se sairasloma loppui, tuli toinen leikkaus, joka oli toissapäivänä. Nyt sitten sairaslomalla 14.5. asti. En tiedä vielä milloin tulee ensimmäinen käynti syöpäklinikalle, enkä tiedä mitä sitten tapahtuu, kun minun tapauksessani siis hoitosuunnitelmakin täysin auki. Esimieheni tieää myös tilanteen ja sen miten avoinna kaikki on. Tilannetta helpottaa myös se, että tiedän että minulla on sijainen, jonka sijaisuuteen on varauduttu niin pitkäksi aikaa kunnes hoidot on loppu. Töitä kyllä riittää vaikka siellä välillä nyt toukokuussa piipahtaisinkin.

Pidän työstäni, mutta olen valmis jäämään sairaslomalle välittömästi, jos tuntuu, että en kykene tai jaksa.

Me ollaan erilaisia ja erilaisuus on rikkautta ja tämän rikkauden ansiosta toipumisessakaan ei meitä voi laittaa samaan muottiin.

MeriTuuli
MeriTuuli | 25.4.2007 klo 21:05:04